
Zwroty/reklamacje/wymiany
ZWROTY/WYMIANY
Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli minęło 14 dni od zakupu, niestety nie możemy zaoferować wymiany ani zwrotu towaru.
Aby dokonać zwrotu / wymiany, towar nie może nosić znamion użytkowania, musi być w takim stanie, w jakim klient go otrzymał. Musi również być odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz z paragonem.
Zgodnie z prawem konsumenckim, produkty takie jak bielizna, smoczki, butelki, kosmetyki, akcesoria kosmetyczne typu rollery do twarzy, szczotki do włosów i ciała oraz środki higieny NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM / WYMIANOM.
ZWROTY
Aby dokonać zwrotu, prosimy o wypełnienie formularza i dołączenie go do przesyłki. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, uprzejmie prosimy o odręczne wypisanie potrzebnych danych.
Jeśli Twój zwrot zostanie przez nas zatwierdzony, niezwłocznie dokonamy przelewu środków na wskazany przez Ciebie numer konta.
Zastrzegamy sobie 14 dni na rozpatrzenie zwrotu.
Adres, na który należy odesłać produkty:
BEBE CORP
ul. Olsztyńska 17
11-500 Wilkasy
tel. 571684664
Zapoznaj się z polityką zwrotów w naszym sklepie
lub wypełnij tradycyjny formularz: formularz zwrotu do pobrania (pdf)
WYMIANY
Wymiana towaru polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i złożeniu nowego zamówienia w sklepie online.
Uprzejmie prosimy o odesłanie produktów wraz z wypełnionym formularzem zwrotu - dzięki temu jesteśmy w stanie sprawnie przeprowadzić procedurę odesłania środków na Państwa konto.
REKLAMACJE
W sprawie reklamacji produktu prosimy o kontakt mailowy bebecorp@interia.pl - Prosimy o załączenie zdjęć obrazujących defekt.