• hello@bebecorp.pl
  • +48 571 648 664
  • DARMOWA DOSTAWA OD 399,00zł

12

[04.09,05.09]

a zamówienie wyślemy jeszcze dzisiaj

Dzisiaj nie wysyłamy.

Dzisiaj już nie wysyłamy. Paczka zostanie wysłana jutro.

 

 

 

Promocje
pikowana sztruksowa kołderka cats and boys 80 x 120
pikowana sztruksowa kołderka cats and boys 80 x 120
479,00 zł 421,52 zł
szt.
BUTELKA HYGGE 150ML KRÓLIK RÓŻOWY
BUTELKA HYGGE 150ML KRÓLIK RÓŻOWY
45,90 zł 41,31 zł
szt.
BUTELKA HYGGE 150ML KRÓLIK MIĘTOWY
BUTELKA HYGGE 150ML KRÓLIK MIĘTOWY
45,90 zł 41,31 zł
szt.
Hvid całoroczna czapka z włoskiej wełny meriono - otter
Hvid całoroczna czapka z włoskiej wełny meriono - otter
139,00 zł 125,10 zł
szt.
CAŁOROCZNA CZAPKA Z WŁOSKIEJ WEŁNY MERINO - HVID - sand
CAŁOROCZNA CZAPKA Z WŁOSKIEJ WEŁNY MERINO - HVID - sand
139,00 zł 125,10 zł
szt.
CAŁOROCZNA CZAPKA Z WŁOSKIEJ WEŁNY MERINO - HVID - rust
CAŁOROCZNA CZAPKA Z WŁOSKIEJ WEŁNY MERINO - HVID - rust
139,00 zł 125,10 zł
szt.
lniane prześcieradło do łóżeczka cats and boys  60x120cm  RUST
lniane prześcieradło do łóżeczka cats and boys 60x120cm RUST
210,00 zł 184,80 zł
lniana kołderka cats and boys
lniana kołderka cats and boys
459,00 zł 403,92 zł
szt.
Produkt dnia
Zestaw fryzjerski by Astrup
Zestaw fryzjerski by Astrup
219,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

gra planszowa Marbushka grand prix

Wysyłka w: 1 - 2 dni
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 149,00 zł 149.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Grand prix PIERWSZY WYsCIG

Tak mógł wyglądać pierwszy z wyścigów samochodowych. Do przodu Panowie, świat czeka! Wyścigówki pędzą przez bezdroża, a celem jest zwycięstwo i chwała. Henryk, René, Morris, Jean le Chauffeur i Mr. Bugatti pokonują przeszkody i rywalizują ze sobą. Zwycięzcą tego najwspanialszego z wyścigów może być tylko ten kto, wbrew wszelkim przeciwnościom losu, zdoła jako pierwszy przekroczyć linię mety. Niezbędne do tego będą wybitne umiejętności, odwaga i… odrobina szczęścia.


Gra taktyczna dla 2-5 dzieci powyżej 6 roku życia

Długość rozgrywki: ok. 20 minut

Cel gry: wygrać puchar Grand Prix

Zawartość: 1 plansza, 5x6 szt. kart, 5 mini-wyścigówek z kierowcami, 5 przeszkód, 1 puchar


Przygotowania: każdy z graczy musi wybrać własną wyścigówkę oraz pobrać przypisane jej karty z liczbami. Nie można ich pokazywać innym graczom! Następnie gracze powinni pobrać karty przeszkód (wyboje, kawałki szkła, obsuwisko kamieni, błoto, pinezki) i wspólnie ustalić, gdzie umieścić je na trasie wyścigu. Jedno pole może zostać zajęte tylko przez jedną przeszkodę, a przeszkody muszą być rozdzielone co najmniej jednym polem. Na trasie znajdują się też trzy stałe przeszkody (zawalony most, wrak samochodu, rzeka), do których również stosuje się zasada minimalnej odległości. Umieść przeszkody na całej trasie poza strefą hamowania, oznaczoną kolorem ciemnobrązowym. Zasady gry: umieść wyścigówki na obszarze linii startowej oznaczonym kratką obok planszy do gry. W tej grze karty od 1 do 6 zastępują kostkę. Za każdym razem to Ty, a nie szczęście, decydujesz, ile pól pokona w danej turze twój pojazd. Pamiętaj, by dokładnie policzyć kwadraty przed wyborem karty z liczbą tak, aby uniknąć wjechanie na przeszkodę! Po wyborze jednej z sześciu kart z liczbami wszyscy gracze układają ją przed sobą. Gracz, który wybrał kartę o najniższej wartości rusza jako pierwszy, a gracz który wskazał kartę o najwyższą, jako ostatni. Jeśli kilku uczestników rozgrywki wybierze na starcie tą samą liczbę, jako pierwszy ruszy najmłodszy z zawodników. Jeśli zdarzy się to już w trakcie rozgrywki, jako pierwszy do wyścigu ruszy gracz, który stoi na najbardziej oddalonym polu. Wybrana karta dokładnie określa, ile pól przemierzy wyścigówka. Przykładowo, liczba 3 oznacza, że samochód przesunięty zostanie o trzy pola do przodu, a nie o 1 lub 2. Pola już zajęte przez innych graczy lub przeszkody są w ten dystans wliczane. Jeśli inny gracz stoi już na polu, na którym kończy ruch twój pojazd, będzie musiał przesunąć go do tyłu na pierwsze dostępne wolne pole. Jeśli wyścigówka kończy ruch na polu zajętym przez przeszkodę (także znajdującą się na stale na planszy) to musi wrócić na miejsce, z którego rozpoczęła ruch (a więc gracz traci swoją kolejkę w tej rundzie). Wykorzystane karty ruchu należy kłaść przed sobą tak, by wartości liczb nie były widoczne dla innych graczy. Po wykorzystaniu wszystkich 6 kart ponownie używać można całego kompletu! Planując następne ruchy warto pamiętać, jakie liczby wykorzystali już rywale, co pomoże przewidzieć jak wiele pól mogą pokonać w trakcie jednej rundy, jak szybko mogą Cię dogonić lub zepchnąć z drogi! 

Zakończenie gry: gra kończy się, gdy jeden lub więcej samochodów w obrębie danej tury przekroczy linię końcową. Gracz, który zdoła dokonać tego jako pierwszy zwycięża. Jeśli ten wyczyn uda się większej ilości graczy w trakcie tej samej tury zwycięża ten, który dotrze najdalej. Gra nie kończy się do momentu wykonania w danej turze ruchów przez wszystkich graczy! Tylko w ten sposób można dowiedzieć się, kto wygrał Puchar! Jeśli wybrana karta pokazuje liczbę wyższą niż liczba pól do linii mety, pojazd musi pokonać wskazaną ilość pól i przemieścić się na pierwsze wolne pole za metą. Tylko jeden pojazd może stać na danym polu więc nawet ostatni z graczy może zepchnąć rywala do tyłu i zwyciężyć!

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl